klass tröjor chek!

2011-05-18 ♥ 21:22:46 | Kategori >> skolan♥ | KOMMENTARER (1)

ÄNTLIGEN har jag beställt klasströjorna :D så om drygt en vecka ligger 2 tröjor och 3 par mys byxor hemma hos mej redo att delas ut :)
Riktigt roligt :) vi ska ha marin blåa tröjor med vit text och det va va en traktor på framsidan ( BTB=björlandas traktor bönder ) och en humfeltrumf på baksidan med namnen i :) bilder kommer upp då tröjorna har kommit!

och jag fanny elin beställde byxor oxå, och på dom står de:
ELIN: SMOOSH
FANNY : BOOBOO
EMMA: PENT

hihi elin och fanny har sina smeknamn och jag har min favoo kille i skååne! THihihi

ÄR ÖVERGLAD NU :D:D

nu när jag äntligen är klar med allt ska jag krypa ner i sängen och kolla tv innan de är dax att sova igen , puss<3



Kommentarer
Postat av: Fanny Almén

sv: Jaså, du skulle kommit fram och hälsat!:)



Tack så mycket!:D

2011-05-18 @ 22:12:13
URL: http://fannyalmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0