looooooooooove

2011-05-30 ♥ 18:08:35 | Kategori >> Ma´s texter och dikter | KOMMENTARER (0)

Du är helt fantastisk, helt otroligt underbar.
Det finnns ingen som är som dej , var man än letar så finner men ingen mer..
men om alla hade varit som dej så hade det inte funnit några dåliga människor som vandrat på denna jord och det skulle va svårt att välja vem man vill lägga sin eneri på, vem man verkligen vill ha..
Men nu finns det inte miljoner av dom , utan det finns en, och han är DU!
Det går inte att beskriva med ord hur underbart gullig du är , hur jävla underbar du är helt enkelt.
Jag vet att jag inte har träffats , men vi har snackat i ca.9 månader dag ut och dag in, du har hjälpt mig genom de jobbiga perioderna då vart nära på att ge upp allt men har fortsatt att kämpa och de tackvare dej.
Varje morgon är du den första jag tänker på mär jag vaknar och varje kväll de sista jag tänker på innan jag somnar. Jag kollar min mobil de första och sista jag gör ihopp om att fått sms från dej!
Och varje gång jag ser att jag fått ett sms av dig i min inkorg blir jag glad i hela kroppen och jag kan inte sluta att le.
När jag hör din röst i telefonen så har de gjort min dag, din otroligt gulliga röst med den underbara skånska dialekten. muummmss vill inget annat än att ligga i din famn då!
Den dagen då vi träffas för första gången kommer jag va den lyckligaste flickan på denna jord och jag kommer aldrig att släppa din hand när jag väl har tagit tag i den! Att få ligga i din famn, att få krama om dej och kyssa dina underbara läppar, de hade varit underbart och jag hade inte vart annat än lycklig!
jag skulle inte kunna släppa iväg dej ifrån mig.
Hur tänkte gud när han gjorde så den underbaraste människan bor i skåne och tjejen som vill vara med han i göteborg ?! det kommer jag aldrig förstå men en dag ska jag ändra på de! för du är den jag vill vara med , jag vill föda dina barn och bli din fru! kanske låter lite extremt men det är faktiskt så det ligger till!
du är han jag vill förlova mig med en dag!
Jag kommer att väänta på dej tills den dagen då vi ses.. hur länge jag än behöver vänta!
Jag gillar dej mer än vad man kan göra bara så du vet!

E♥F kommer alltid att stå i mitt hjärta!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0