mitt liv är i en ända stor röra..

2011-05-10 ♥ 10:18:23 | Kategori >> random♥ | KOMMENTARER (0)

Asså seriöst förlåt för att jag inte har uppdaterat på EVIGHETER känns de som D:
men jag går ju faktiskt sista terminen i 9.an just nu och jag har sjukt mycket att göra + att jag måste ligga ute i solen i den finfina vädret för att bli brunare inför balen.
fast det hinner jag egentligen iinte med det heller. men som tur är har jag inga träningar på ett tag till så ska försöka fixxa allt innan dess.

I heljen köpte jag klart allt till skolavlutningen/ balen. bilder på de kommer upp någon annan gång!
Och idag ska jag och elin åka till staden och köpa färg till spexfotot som vi tydligen skulle ta på måndag o.O

Just nu har jag käkat lite och sitter i mi soffa med datorn för har håltimma och min nästa lektion börjar 10.55 då jag har bengelska -.-

uppdaterar igen på elevensval om inte läraren dödar dej innan dess ;)

hoppas ni har det bäst och fortsätter läsa min blogg trots att jag är dålig på att uppdatera! lovve yah


looove u forever , but i don´t understand!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0