ny header ?

2011-05-03 ♥ 21:37:56 | Kategori >> random♥ | KOMMENTARER (0)

Kom nyss hem från frölunda efter att ha varit hos mormor och sedan en snabbis på förlunda torg och sedan subway ;D

Och försökte få syrran mi att åka med mig till stan på torsdag efter skolan för att hitta avslutningskläder till henne för hon hade tydligen sagt till mamma att hon skulle gå i mysbyxor .. och det tycker jag inte är okey någonstans .. hon ska ändå gå ut 5.an lixom och ska börja ny skola så detta ska jag fixa ch hitta något snyggt till henne :D

höhöhöh snäll syster jag är va ? (A)

NU ska jag läsa lite bloggar jag följer och sedan kanske börja på en nny header för den jag har kanske är lite tråkig ? ;) aja vi fåår se om jag orkar det idag. puuss§




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0