Regn

2011-05-18 ♥ 17:24:01 | Kategori >> random♥ | KOMMENTARER (0)

Kom hem från skolan för drygt en timma sen, och har orienterat i regnet -.-'
och de regnar fortfarande så nu sitter jag hä inne i mina mys kläder, drick mjölk med is och lyssanr musik samtidigt sm jAG PLUGGAR..
måste skriva klart so uppsatesen som ska vara inne imon, och det är så jävla tråkigt så det är inte sant!

Jag fryser så jag tror jag ska svimma av snart, och vill bara krypa ner i min säng och se en go film och mysa.. men nej en go so uppsats ligger ju trots allt och väntar på mig i denna stund.. aja får väl sätta igång med den nu så jag blir klar snart.. ingen annat plugg orkar jag inte med dag, de får bli nästa vecka.. közz<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0