skåningar MUMS!

2011-05-05 ♥ 16:51:39 | Kategori >> random♥ | KOMMENTARER (0)

Ligger just nu i min säng och kollar runt på facebook och funderar på att mumsa på lite choklad.. det ligger lixom 3 kechoklad och 2 kinder buenos och 2 plopp på mitt sängbord ;)

och något mer som är mums är verkligen skåningar, alltså hur många snygga killar bor det inte där egentligen ?!
och om dom inte är snygga är dom hela fucking underbar ändå serri!
Och jag bestämde idag att jag ska gita mig med en skåning! och jag vet vm oxå :D
men de får ni inte vet vem än höhöh :)
nej men han är inte så snygg men han är seriöst världens underbaraste person och han betyder så fucking mycket för mig så att det inte är sant , han ska jag gifta mig med!

nu ska jag packa ner lite saker i en väska och sen dra mej hem till elin peil eskengren tror jag :D
ska sova hos henne inatt och vi ska baka , plugga och sen till skolan imon och sen sover hon här fredag tillmlördag så det blir inte så mycket uppdatering me någongång ibland ska jag släng in ett inlägg!

puuss§


elin vet hur man bakar iaf ;) <3 loooovveee you bff!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0