snart slut :D

2011-05-30 ♥ 16:12:18 | Kategori >> skolan♥ | KOMMENTARER (0)

Tjabilii tjabiloo , just nu är jag super mega glad och allt är underbart!
SNART ÄR DET SOMMARLOOOOOOV!

 idag(måndag): va den som vanligt fast jävligt slappt och skönt.
imon(tisdag): sista provet jag gör i grundskolan och allmän slapp dag!
onsdag : trulsefestivalen alltså inga lektioner! :D
torsdag: LEDIG !
fredag: LEDIG!
måndag: LEDIG!
tisdag: film på varje lektion och slappa bah.
onsdag: samma som tisdag ungäfärr soooft alltså!
torsdag: klassresa
Fredag:klassresa
måndag: städa lite bah , film och sånt tror jag
tisdag: samma som måndag.. finns inte mycket att göra
onsdag: stäääddda, cabare :D
torsdag: SKOLAVSUTNING OCH BAAAAAL!
fredag: JAG ÅKER TILL KROATSIEN :D:D:D:D

fattar ni?! snaaaaart sommarlov så jävla underbart lixom! mmuuuuaaaaa loooooooovveee!
hihi hyper och glad är jag men det får man lixom... det är som dagarna jag har kvar i mitt tråkiga grundskoleliv :D Thihih


HÖHÖHÖ... nu ska jag gå ut och plugga till mitt SISTA prov i grundskolan som är på kartkunskap! sådeså... puussss på er mina snyggingar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0